- Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είτε μέσω social media είτε με Email ώστε να σας κατευθύνουμε για την διαδικασία αλλαγής.
- Το κόστος των μεταφορικών εξόδων της αλλαγής (6 ευρώ) επιβαρύνουν τον πελάτη.
- Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
- Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
- Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή της απόδειξης αγοράς του προϊόντος.
- Αλλαγές και επιστροφές δεν δύνανται να πραγματοποιηθούν στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Εάν το προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (έχει φορεθεί / πλυθεί ή έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια).
- Εάν το κομμάτι τη στιγμή της παραγγελίας βρισκόταν σε προσφορά/προνομιακή τιμή BAZAAR.
- Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται.