• Για να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είτε μέσω social media είτε με Email ώστε να σας κατευθύνουμε για την διαδικασία αλλαγής.
  • Το κόστος των μεταφορικών εξόδων της αλλαγής (6 ευρώ) επιβαρύνουν τον πελάτη.
  • Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται εντός τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.
  • Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η κατοχή της απόδειξης αγοράς του προϊόντος.
  • Αλλαγές και επιστροφές δεν δύνανται να πραγματοποιηθούν στις παρακάτω περιπτώσεις:
    • Εάν το προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση (έχει φορεθεί / πλυθεί ή έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια).
    • Εάν το κομμάτι τη στιγμή της παραγγελίας βρισκόταν σε προσφορά/προνομιακή τιμή BAZAAR.
    • Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται.